קרדיט תמונה: freepik

רוכשים אקווריום חדש? אתם חייבים להצטייד בפילטר פלובל 407

מי שאוהב לגדל דגים וחיות ים, רוכש אקווריום שנחשב לפתרון מדהים ואסתטי לבית או למשרד. חשוב לדעת כי בכדי שבעלי החיים הימיים יוכלו לחיות בהרמוניה ולשמור על איזון, יש צורך בפילטר לאקווריום. המים בעצם עוברים כל מיני שינויים והאקווריום עוזר למעשה לשמור על סביבה שמתאימה לגידול חיות ימיות. הדגים חיים במים, אוכלים ושוחים מה שגורם להצטברות של לכלוך ואף לשינוי מהותי בהרכב המים. בכדי למנוע ריח רע ומראה של מים עכורים ולשמור על מים נקיים, יש להתקין פילטר המסנן את המים לאורך כל שעות היום והלילה.

תפקידיו של הפילטר

פילטר פלובל 407 נחשב לאיכותי וחזק. יש בו כמה מערכות סינון שבעצם מחזירים את המים לאקווריום ברמת ניקיון ואיכות גבוהות. המים מכילים באמצעות הפילטר את כל מה שהדג צריך כדי ליהנות מסביבה ימית תומכת ואופטימלית עבורו. הפילטר מסוג פלובל 407 מבצע סינון מכני, כימי וביולוגי גם יחד. לכל תהליך סינון יש כמובן את היתרונות והמטרות שלו. מטרת הסינון למנוע היווצרות של חיידקים וזיהומים במים, להשביח את איכות המים ולהעשירם. פילטר פלובל 407 מחובר לחלק התחתון של האקווריום ושואב את המים. הסינון מתבצע ולאחריו המים חוזרים לחלק העליון של המנוע בעזרת פעילות ייחודית הדוחפת את המים כלפי פנים.

היתרונות של פילטר פלובל 407 יתרונות

לפילטר יש כמה יתרונות. ראשית כל הוא מכיל מייצבי גומי משופרים המפחיתים את הרטט והבלאי שנוצרים כתוצאה מרעידות ותורמים לאחיזה טובה יותר. בנוסף, מדובר בפילטר עוצמתי בהספק של 1450 ליטרים. יש לו מנגנון פרופלור התורם לתנועת מים המבוססת על חיכוך מינימלי ותורמת לשמירה שלו לאורך זמן. הוא שקט, חזק ומחזיק מעמד שנים רבות. יש בו ספוג מסוג ביו פומקס עם שטח פנים גדול שלוכד כמות אדירה של לכלוך ופסולת.

דרך האתר אנימל שופ תוכלו לרכוש פילטר פלובר 407 במחיר מעולה. האתר נוח לשימוש, קל לגלישה ואנו מתחייבים למשלוח מהיר ולשירות לקוחות מקצועי. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום