קרדיט תמונה: freepik

מקומות ייחודיים לקמפינג ולקרוואנים באוסטרליה

מתכננים לצאת לדרך הפתוחה בקרוב, אבל צריכים קצת השראה לטיולים בינתיים? עם למעלה מ-7.5 מיליון קמ"ר לחקור, האוסטרליה היא באמת ארץ שממשיכה לתת.

 

כדי לעזור לך לצמצם את המיטב מהטוב שיש למדינה להציע, אספנו רשימה של כמה מהיעדים הייחודיים ביותר באוסטרליה. והחלק הכי טוב? קמפינג לא רק מותר, אלא מעודד ברוב האתרים עוצרי הנשימה הללו.

 

האגם הורוד

אגם המים הזה בגוון ורוד, ששמו הרשמי הוא Spencer Lake, הוא רק אחד משלושה אגמים ורודים במערב אוסטרליה (השניים האחרים הם Hutt Lagoon ליד ג'רלדטון ואגם הילייר באי מידל). המים מקבלים את הגוון הוורוד שלהם ממין אצות המייצר כימיקל בצבע ורוד כאמצעי הגנה מפני קרני השמש. העיירה הקרובה ביותר ל-Pink Lake היא Esperance, שם תמצאו מספר אפשרויות קמפינג וקראוונים להשכרה, כולל פארק התיירות פינק לייק ופארק הנופש אספרנס ביי.

 

הנקודה הצפונית ביותר

כמו שנאמר, "אין קיצורי דרך לשום מקום ששווה ללכת אליו". זה לא יכול להיות נכון יותר כאשר מתכננים טיול לטיפ. ממוקם יותר מ-1,000 ק"מ צפונית לקיירנס, הטרק מצריך ניווט דרך שטח גס, חציית נהרות מיושבת בקרוק, וטירוף על סלעים תלולים כדי להגיע סוף סוף לקצהו של חצי האי קייפ יורק.

למי שלא אכפת להם תכנון מתקדם, ביקור בטיפ בטוח יספק חוויה מתגמלת. אתר הקמפינג המסחרי הקרוב ביותר לטיפ (בתוך 10 ק"מ) הוא קמפינג קייפ יורק. הם מציעים בקתות, אתרים מופעלים וחסרי חשמל, ומתקנים באתר, לרבות חדרי אמבטיה, מקלחות, חנות מחנאות, בר ומסעדה ובריכת שחייה.

 

אזור כריית אופל הגדול ביותר

פנינה אמיתית של מקום, מבקרים נמשכים בתחילה לקובר פדי בגלל הבתים התת-קרקעיים שלהם, המכונים "חפירות". אבל בתי החפירה האלה נבנו על ידי כורי אופל כדי לשמש מחסה נגד תנאי המדבר הקשים. לכל צייד אבני חן שואפת בחוץ, אם אתם מחפשים קרוואן נגרר למכירה זה המקום המושלם.

 

המפל הגבוה ביותר

הכירו את המפל הגבוה ביותר באוסטרליה: מפלי וולמן. בגובה של 268 מ', המפל המדהים הזה הוא מראה שיש להתחשב בו. הוא ממוקם גם בתוך אתר המורשת העולמית של אונסק"ו, הרשום כאתר הטרופי הרטוב של קווינסלנד, בפארק הלאומי ג'ירינגון. הטרופיות הרטובות היא ביתם של מינים רבים של חיות בר ייחודיות, מה שהופך את הביקור במפלי וולמן לכדאי עוד יותר. קמפינג בקרבת מקום אינו בעיה, שכן אתרי קמפינג ממוקמים בתוך הפארק עצמו.

 

העיר הרדופה ביותר

אם חשקה נפשכם בהצצה אל העבר, מה שהיה פעם הסדר המורשע המחמיר ביותר במדינה ניתן למצוא בפורט ארתור. הכלא בפורט ארתור נודע פעם כבלתי נמנע, בשל מיקומו הגיאוגרפי הייחודי של חצי האי; העיירה הייתה מוקפת מים, שעל פי השמועות גרו כרישים כדי להרתיע עוד יותר אסירים מניסיון בריחה. כיום, האתר ההיסטורי של פורט ארתור ידוע לא רק כבית הכלא השמור ביותר באוסטרליה, אלא גם הרדוף ביותר. אם אתם לא מפחדים מרוחות רפאים, אתם מוזמנים להישאר ללילה בתוך בפארק הנופש של פורט ארתור.

 

הסלע האדום ביותר

אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר שלנו, איירס רוק (המכונה Uluru על ידי האנאנגו) מוכר כ"מרכז האדום" של אוסטרליה מכיוון שנראה שהוא משנה צבעים בהתאם לשעה ביום; הוא כנראה המפורסם ביותר בזכות זוהר אדום בזריחה ובשקיעה. במקרה, אולורו יושב במקרה גם כמעט בדיוק במרכז הגיאוגרפי של יבשת אוסטרליה. מקום הלינה הקרוב ביותר לסלע הוא Ayers Rock Resort ביולרה (8 ק"מ מהכניסה לפארק הלאומי Uluru-Kata Tjuta), שם זמינות מגוון אפשרויות, כולל מלונות, דירות ומגרש קמפינג.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום