“מוצר כחול-לבן שכולו מתנה בהתאמה אישית כבש את ישראל ועומד לכבוש גם את ארה"ב"

מפת כוכבים בהתאמה אישית היא המוצר
שכל אחת הייתה רוצה בבית שלה.

מה שהתחיל ברעיון בוטיקי הפך דיי מהר למותג משגשג
שכבר עושה את דרכו לחו"ל.

 

מפת כוכבים בהתאמה אישית של סטארי הספיקה לכבוש לא מעט מפורסמות ומשפיעניות אינסטגרם שאימצו אותה לחיקן.
מפת כוכבים היא פריט דקור מלא בסטייל, היא מגיעה ממוסגרת בגווני פסטל ועיצוב נורדי אך מעבר ליופי היא מלאה במשמעות הכי מרגשת שיש – היא משקפת במדויק איך נראו השמיים והכוכבים לפי התאריך הרגע המיוחד שלכם.

המשמעות

לשמח מישהו שאוהבים עם מפת כוכבים של סטארי, שמשקפת איך נראו השמיים והכוכבים ברגע המיוחד שלכם… זה יכול להיות תאריך החתונה, הדייט הראשון, היום שבו נולד הבייבי הגוזל או יום ההולדת של אמא או חברה טובה.
כולנו מסתכלים על אותם השמיים אבל רק עם מפת כוכבים אפשר לראות איך הסתדרו הכוכבים בדיוק ברגע המיוחד שלנו, וזה מה מיוחד רק לנו.

 

הסטייל

מפת כוכבים בהתאמה אישית היא פריט דקורטיבי שיקשט את הפינה האהובה עליכם בבית, החדר שלכם או חדר הילדים ופשוט תהנו להסתכל עליה ולהיזכר במשמעות שלה.

העיצוב העדין נבחר בקפידה וכך כל פרט קטן הוא חלק חשוב שמרכיב פריט דקור עם סטייל מושלם.
בכל מפת כוכבים יש הדפסה של מסגרת שחורה ובקצה התחתון הימני תוכלו למצוא את תביעת הלוגו של סטארי.

תוכלו לבחור למפה שלכם גוון פסטל ומסגרת ולקבל פיס ייחודי שישדרג מיקום לבחירתכם בחלל הבית- מושלם!

מהי מפת כוכבים ואיך זה עובד?

באתר סטארי תוכלו למצוא מגוון צבעים של מפות כוכבים, בעיקר צבעי פסטל שהם מייחדים את קו העיצובי הנורדי, העדין והרומנטי שמייחד את המותג של ניבה ויוני.
עכשיו בוחרים מסגרת, קיימות 4 מסגרות – עץ אלון שהוא בסגנון בוהו שיק, מסגרת לבנה למראה עדין, מסגרת שחורה שנותנת טוויסט אם העיצוב בבית עדין ומסגרת וינטג' שנותנת נוכחות חזקה למפה.
אחריי שסיימנו עם בחירת הסטייל העיצובי, נוכל לעבור להקדשה – בוחרים הקדשה מרגשת מתוך מגוון משפטים מובנים, או** ניתן לכתוב הקדשה משלכם!
עכשיו עוברים לחלק הכיפי – המשמעות, פרטי המאורע החשוב שעליו מורכבת המפת כוכבים.
ממלאים את השדות – תאריך מאורע, מיקום מאורע, שעת מאורע וכמובן השם/ השמות של מי שהמאורע קשור אליו.
זה הכל! אלה אם כן תרצו להפנק גם באריזת מתנה מושקעת וכך להעניק את המתנה הכי מושלמת שאפשר לתת למי שאוהבים אבל גם לעצמך.

איך ארה"ב נכנס לתמונה?
"החלום שלנו התחיל בישראל וההגשמה הזאת כבר בעיצומה מספר חודשים, בנוסף אנחנו בפעילות מוצלחת יחסית ולכן החלטנו לעשות את הצעד הזה ולפנות גם לשווקים זרים" מספרת לנו יוני ומוסיפה
"כרגע אנחנו עובדות לפתוח את ארה"ב אבל מבחינתנו השמיים הם הגבול ובכל רגע שנמצא לנכון, נשקול כניסה למדינות נוספות, למה לא בעצם?"


ספרו על הלקוחו שלכם
"וואו הלקוחות שלנו מרגישים חופשי לפנות אלינו בכל עניין, ואנחנו שם כדי לעזור להם ולהן. באמת אבל מתייעצים איתנו על הכל… על ההקדשות, על העיצוב למשל איזה גוון מפה ואיזה מסגרת ואפילו על אופן ההגשה" אומרת ניבה.

איך בעצם אתן יכולות לעזור מהבחינה העיצובית?

"ממש בקלות, לפעמים לקוחות מתארים את חלל החדר שלהם ולפעמים אפילו שולחים תמונה, וככה קל לי להתאים להם את סגנון המפה מבחינת הצבע שלה והמסגרת. אני רק מייעצת ולבסוף ההחלטה היא של הלקוחות" מסכמת ניבה.

 

 

 

setari

 

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום