ג'ל קמרה טבעי – יש דבר כזה? מסתבר שכן

שפיכה מוקדמת ואין אונות מביאות איתן אל חדר המיטות בעיקר מבוכה, תסכול והרבה חשש. אם אתה גבר שסובל מבעיות אלו, כדאי לך לקרוא את המאמר הבא.

אתה לא לבד

שפיכה מוקדמת היא אחת מהפרעות התפקוד המיני הנפוצות, המופיעה בעיקר בקרב גברים צעירים. סקרים שונים שנערכו במהלך השנים הצביעו כי 30 אחוזים מהגברים סובלים מבעיה זו, אך ישנן הערכות מקצועיות  לפיהן היקף הבעיה בקרב גברים גדול יותר בפועל ומגיע ל-70 אחוזים. השוני בין תוצאות הסקרים להערכות המקצועיות נובע בעיקר הודות לתת-דיווח משמעותי הקיים בקרב גברים צעירים. תת-הדיווח בנושא נגרם בעקבות מספר סיבות, בהן בושה וחוסר מודעות לבעיה.

 

בניגוד לדעה הרווחת, לא רק צעירים סובלים מהפרעה זו. אמנם בגברים צעירים עד שנות ה-40 לחייהם מדובר ברוב המקרים בשפיכה מוקדמת ראשונית, אך בגברים מבוגרים מדובר בשפיכה מוקדמת שניונית, המלווה גם בבעיות אין אונות.

מלאכותי או טבעי

למזלנו, ולמזלם של הגברים בפרט, ישנן אפשרויות טיפול מגוונות להפרעות אלו, החל בטיפולים רפואיים, טיפולים מיניים וטיפולים התנהגותיים, וכלה בתכשירים ובתרופות.

 

הבעיות בתכשירים המלאכותיים הן רבות. מלבד העובדה שרובם תכשירים שלא מוכרים על ידי ה-FDA, ושחלקם אף עלולים להזיק לבריאות, חלקם גם פוגמים בחוויה בעת יחסי המין. משחות אלחוש הן דוגמה טובה לתכשיר שהשימוש התדיר בו לא בריא, וגם פוגם בהנאה של הפרטנרית בפועל, בעיקר הודות למגע של החומר המאלחש בנרתיק.

 

ויאגרה, מנגד, הוא אולי התכשיר הנפוץ ביותר להפרעות אין אונות, אך גם הוא מביא איתו תופעות לוואי לא נעימות בעליל. שלא נזכיר את הסיכונים והנזקים הבריאותיים העלולים להופיע בקרב חלק מהמשתמשים. כמו כן, תהליך נטילת ויאגרה כרוך גם הוא באי נעימות, שכן הוא דורש מרשם מרופא או מפסיכיאטר – מה שמוסיף עוד למבוכה שגדולה גם ככה.

קמגרה – כמו ויאגרה, רק מהטבע

 

בעוד שפתרונות בתחום התכשירים הם ברובם מלאכותיים ואף כאלו שלעיתים עלולים להיות מזיקים לבריאות כאמור, בשנים האחרונות התפתחה תעשייה שלמה של תכשירים טבעיים הבטוחים לשימוש, ומספקים תוצאה זהה ואף טובה יותר בכל הנוגע לאין אונות ולשפיכה מוקדמת.

 

אחד מהתכשירים הטבעיים להפרעות של שפיכה מוקדמת ואין אונות הצובר שבחים רבים בשנים האחרונות הוא הקמגרה. מדובר בג'ל טבעי, ללא כימיקלים, העושה את אותה פעולה של הויאגרה, אך בלי תופעות הלוואי והסיכונים הבריאותיים. גברים רבים שהחלו לעשות בו שימוש מדווחים על תוצאות טובות פי כמה מאשר בשימוש בתכשירים אחרים.

 

קמגרה, שמקורו במזרח הרחוק, מכיל את החומר הפעיל סילנדפיל, ובכך מהווה מתחרה ראוי לויאגרה הותיקה. הוא מגיע במספר טעמים שונים לבחירתכם, והודות ליכולת הספיגה המהירה שלו, בתוך כ-15 דקות מרגע הנטילה, כבר תרגישו בתוצאה הגדולה. כל הטוב הזה קורה למשך כשש שעות, ובאמצעות הזרמת דם לעורקי הפין בהשפעת החומר הפעיל סילנדפיל.

 

יתרון משמעותי של ג'ל הקמגרה על פני התכשירים המלאכותיים הוא עצם היותו תוסף תזונה ולא תכשיר רפואי. כך, לא רק גברים המאובחנים בשפיכה מוקדמת יכולים ליטול את הג'ל, אלא גם גברים המעוניינים לשפר את ביצועיהם במיטה ולשפר את חיי המין שלהם.

 

קמגרה ללא מרשם רופא ובהזמנה מיידית

 

מזדהה עם הפרעות אין אונות או שפיכה מוקדמת? מעכשיו זו לא בושה. גם לך מגיעה חוויה טובה במיטה, עם תחושת ביטחון, הנאה אין סופית וביצועים משופרים שישדרגו לשניכם את החגיגה.

 

באתר טבע אונליין ניתן לבצע הזמנה ישירה של ג'ל הקמגרה במספר טעמים, ללא מרשם רופא ובאישור משרד הבריאות.

 

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום