PikiWiki_Israel_16926_zefat-the_old_city

השוואת מחירים לחיפוי קירות חוץ

כשאתם חושבים על חיפוי קירות חוץ, מן הסתם עולה בראשכם הפתרון של חיפוי אבן או שיש כפי שנהוג ברובם המכריע של המבנים בישראל. יחד עם זאת, בשנים האחרונות נכנסו פתרונות חיפוי חדשים, שמאפשרים לכם להעניק לחזית הבית שלכם מראה דקורטיבי ייחודי ומיוחד וגם ליהנות מיתרונות נוספים של רמת בידוד ואיטום שמעניק לכם החיפוי. לצד כל הבחירות הדקורטיביות והפונקציונליות שעליכם לעשות, אי אפשר להתעלם גם מסוגיית המחיר ובכל תהליך של בחירת חיפוי חוץ לבית, חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים ועל כך נפרט ממש כאן בשורות הבאות.

בחסות המומחים לחיפוי קירות – חברת ENTER

סוגים שונים של חיפויים, במחירים שונים

גם בתוך הקטגוריה הספציפית והשכיחה של חיפוי חוץ מאבן או שיש, ישנן אפשרויות רבות ומגוונות, שיכולות להציג פערים משמעותיים ברמת התמחור. כך למשל, חיפוי שיש יכול להתבצע באמצעות שיש מסוגים שונים וברמות עיבוד שונות וזה עוד לפני שדיברנו על כך שחיפויי שיש רבים הם למעשה חיפויי אבן. על כך, אפשר להוסיף חיפויים אלטרנטיביים חדשים יחסית כדוגמת חיפוי עץ או חיפוי אלומיניום, שמציעים יתרונות משמעותיים החל מהיבט העיצוב, דרך היבט הבידוד והאיטום וכלה בהיבט העמידות והחוזק המבני. כל אלה הופכים את תמונת המחירים למורכבת יותר, ולבטח כזאת שדורשת השוואת מחירים מסודרת.

על מה חשוב להקפיד בביצוע השוואת מחירים?

ובכן, בביצוע השוואת מחירים לחיפוי קירות חוץ, הדבר החשוב ביותר להקפיד עליו הוא שאתם משווים בין תפוח לתפוח. בשלב הראשון אתם בהחלט יכולים להשוות בין סוגי החיפוי השונים על מנת לעמוד על טווח המחירים האופייני למשל לחיפוי שיש, עץ, אלומיניום, אבן או כל סוג אחר של חיפוי. אבל כאשר אתם פונים אל מספר ספקים בבקשה לקבל הצעות מחיר, חשוב מאוד שתספקו לכל הספקים מפרט אחיד וזהה שאותו אתם מבקשים על מנת שאכן תוכלו להשוות בין ההצעות ועל מנת שלא ייווצר מצב בו כל ספק נותן לכם הצעה על מוצר אחר לגמרי, שלא ניתן להשוות אותו למוצרים המוצעים בשאר ההצעות.

המפרט הטכני אמור לכלול את הכמות, את מאפייני המבנה, את סוג החיפוי הדרוש לכם ואת הדגם הספציפי שאתם מבקשים. בדגם הספציפי אתם רוצים לפרט גם פרמטרים טכניים כמו סוג עץ, עובי לוחות אלומיניום, בידוד מובנה של לוחות החיפוי, שיטות איטום של החיפוי עצמו וכן הלאה אבל גם פרמטרים עיצוביים כמו מרקם, גוון, דוגמאות עיצוב שתרצו לשלב בחיפוי וכן הלאה. כל אלה צריכים להיות ברורים לכל הספקים אליהם אתם פונים וכל ההצעות שאתם מקבלים, חייבות להתבסס על מפרט זה ועל מפרט זה בלבד. כמו כן, חשוב שכל הצעה תכלול התחייבות לסופיות שלה על מנת למנוע מצב, שבו לאחר שכבר בחרתם ספק, הוא לפתע מוצא דרכים להעמיס עוד ועוד הוצאות על ההצעה המקורית. 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום