office-desk-with-computer-clipboard_155003-8193.jpg

הסלולארי עושה בעיות? כך תמצאו את מעבדת הסלולאר הטובה בחדרה

מאת לירון תמם – אתר www.t.co.il

אין ישראלי שלא מחזיק, לפחות, מכשיר סלולר אחד. רבים מחזיקים שני מכשירים, אחד לעבודה ואחד למשפחה או לדברים אישיים. היום מכשיר סלולר הוא הרבה יותר ממכשיר בו אנחנו משתמשים לצורך הוצאה וקבלת שיחות או הודעות. אנחנו משתמשים בו לצרכים שונים ורבים, החל מצפייה בסרטים וכלה בקניות מוצרים שונים.

לכן, אם המכשיר שלנו מתקלקל או נשבר, אנחנו לא נמתין זמן רב עד שניקח אותו אל מעבדת סלולר קרובה ונבקש שיתקנו אותו. לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא מעבדות סלולר בכל הארץ אשר מטפלות בכל סוגי המכשירים, בין אם מדובר במכשירי אפל, אנדרואיד, מכשירים של חברות שונות ודגמים שונים.

לפני שאנחנו ממהרים לבחור מעבדת סלולר בחדרה, תל אביב או בכל יישוב אחר, עלינו לשאול את עצמנו שתי שאלות: הראשונה, אילו שירותים אנחנו יכולים לקבל במעבדה, והשנייה, מה עלינו לבדוק לפני שנפנה אל מעבדה כזו או אחת. כפי שניתן להניח, יש לא מעט שירותים שהמעבדות השונות יכולות לבצע עבורנו, וכן יש לא מעט דברים שאנחנו צריכים לבחון, על מנת שנוכל להיות בטוחים שאכן אנחנו מקבלים את השירות הטוב ביותר.

אילו שירותים נקבל במעבדת סלולר

בעיקרון, מעבדת סלולר מתעסקת בכל מה שקשור למכשיר, מהדברים הקטנים ביותר ועד לדברים המורכבים ביותר.

כלומר, במעבדה אנחנו נוכל לקבל שירותים שקשורים לתיקון חומרה במידת הצורך, החלפת מקשים, החלפת מסך, כל מה שמתקשר לחלקים השונים בתוך המכשיר עצמו וכן לחלקים חיצוניים שלו. מעבר לכך, במעבדה גם יספקו לנו שורה של שירותים לגבי התוכנה של המכשיר. למשל, עדכון תוכנה, פרמוט והתקנה מחדש, הורדת אפליקציות למי שמתקשה, העברת נתונים ממכשירים אחרים, גיבוי ועוד.

חשוב להבהיר, בעיקרון אחרי שרוכשים מכשיר, אפשר לעשות הכל לבד מבחינת תוכנה וחומר, אם מבינים בזה. כל מה שצריך לעשות, זה לשים כרטיס סים, להתחבר לרשת ולהשתמש בחשבון (בין אם זה חשבון גוגל או חשבון אפל). הסיבה לכך היא, שכל החומר קיים בשרתי החברה וברגע שאנחנו מתחברים לחשבון שלנו, הכל כבר עובר אוטומטית למכשיר. היום גם אפשר להשתמש בתוכנות מובנות, אשר מעבירות חומרים ממכשירים אחרים אל המכשיר החדש.

בכל מקרה, העבודות העיקריות של מעבדות סלולר מתייחסות לכל ההיבט של תיקון והחלפה של רכיבים פנימיים. בהיבט זה חשוב לציין, מוטב לבדוק את העלויות של התיקון לפני שמחליטים אם לבצע אותו. יש מקרים בהם עדיף לרכוש מכשיר חדש ולא לתקן את המכשיר הישן.

מה צריך לבדוק לפני שבוחרים לאיזו מעבדה לפנות?

ישנם פרמטרים בסיסיים על פיהם נחליט לאיזו מעבדה נפנה. למשל, פרמטרים של מקצועיות, ניסיון, זמינות, דייקנות. דברים שהם על פניו מאוד כלליים אך חיוניים. אנחנו לא נרצה לפנות אל מעבדה שתספק לנו שירות לא מקצועי, שירות שלא עומד בדרישות של לוח הזמנים שלנו.

מה שכן, אנחנו צריכים לבדוק, האם המעבדה יכולה לאסוף מאיתנו את המכשיר ולהחזיר לנו אותו בסיום הטיפול, אם היא יכולה לספק לנו מכשיר חלופי, במידה ומדובר בבעיה משמעותית שייקח זמן עד שנטפל בה, וכן, חשוב לבדוק האם המעבדה מספקת לנו אחריות על הטיפול ועל הרכיבים החדשים במכשיר.

מעבר לכך, רצוי לבדוק האם מדובר במעבדה שעובדת עם יבואן רשמי בשביל שאנחנו נוכל לקבל את השירות הטוב ביותר, לא רק בזמן התיקון אלא גם לאחר מכן. צריך לומר, יש מקרים בהם נוכל לפנות אל המעבדה של החברה ויש מקרים בהם נוכל להסתפק במעבדות סלולר שעובדות עם היבואן באופן רשמי.

 

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום