קרדיט תמונה: freepik

שיקום מבנים לאחר שריפה-דרכי טיפול

נשרף המבנה שבו אתם נמצאים? לא משנה אם מדובר על מבנה מגורים או על מבנה עסקי יהיה עליכם לעשות הכל על מנת לשקם אותו. שיקום מהיר של המבנה יוביל אתכם למצב שבו תוכלו להמשיך בדיוק מאותה הנקודה. אין סיבה שתמצאו את עצמכם ממתינים זה רב עד שתהיה לכם אפשרות להחזיר את השליטה אליכם. אז איך נכון להתמודד עם שיקום של מבנה לאחר שריפה? ישנם כמה צעדים חשובים שאמורים לאפשר לכם לשקם את המבנה במהירות.

 

בדיקת המבנה טרם השיקום

שיקום מבנים לאחר שריפה מצריך להיות מאוד זהירים בעת הבדיקות השונות. כאשר השלב הראשון יהיה לוודא כי המבנה אכן בטיחותי למגורים או לעבודה. הרי כתוצאה מהשריפה עלול להיות הרס רב, כזה שלא יאפשר מגורים באותו מבנה. מהסיבה הזאת חובה לבחון מקרוב את המצב של המבנה על מנת למנוע עבודה מיותרת. הרי לא תרצו לעבוד בכל הכוח על שיקום המבנה ובסוף לגלות כי הוא אינו ראוי למגורים.

 

ניקוי המבנה באופן יסודי

אחת מהבעיות המרכזיות של שריפה היא הפיח הרב שאותו היא מפזרת. גם אזורים אחרים במבנה שבהם לא התרחשה השריפה ככל הנראה נפגעו מהפיח. בעת שיקום של מבנים לאחר שריפה ישנה חשיבות לנקות אותם באופן יסודי. במהלך הניקוי מסירים את כל הפיח שעשוי להיות בעייתי מאוד להמשך העבודה. רק אחרי שהמבנה נקי מפיח ומלכלוך תהיה אפשרות להתקדם לשלבים הבאים בתהליך השיקום.

 

תחזוקת התשתיות הקיימות

כתוצאה מהשריפה במבנה אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם בעיות רבות. ניקוי עובש בקיר פנימי ועוד בדיקות אחרות מוכרחות לבצע טרם הכניסה למבנה. בנוסף יהיה עליכם לתחזק את התשתיות הקיימות על מנת לוודא כי הן לא יעשו צרות. על מנת שתוכלו לגור במבנה יהיה עליכם לדעת כי הכל דופק כמו שעון שוויצרי. אם המבנה לא יספק את הסחורה מבחינת לא תוכלו לגור בו, אפילו אם אתם מאוד רוצים לעשות זאת. זוהי הסיבה שבגללה שיקום מבנים אחרי שריפה זוהי משימה של מומחים שמכירים את התחום.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום