קרדיט תמונה: freepik

משרד רואי חשבון – שירותים והמלצות

רבים אשר ינסו לנהל את החשבונות שלהם מול הרשויות בעצמם ימצאו עצמם אבודים בהרי בירוקרטיה. נוסף על כך, ישנם מקרים רבים בהם תהיו חייבים את שירותי ראיית החשבון כאשר תצטרכו להגיש דוחות אותם לא ניתן למלא עצמאית. רואה החשבון הוא גיבור העל ששומר על הכסף והזכויות שלכם מול רשויות המס. רואה חשבון הוא מי שעבר הכשרה מקיפה, בעל תואר ראשון לפחות והיחיד בעל סמכויות לייצג אתכם מול רשות המיסים.

 

מה הם השירותים הניתנים במסגרת ראיית חשבון

כל עוסק ועסק אשר פונה למשרד רואי חשבון צריך לדעת מהם השירותים אותם הוא יכול לקבל במידה ויצטרך. שירותי ראיית חשבון מתחלקים לשלושה חלקים, ניהול שוטף, ייצוג מול רשויות המס והפקת דו"חות:

 

ניהול שוטף

כאשר לוקחים את שירותי משרד רואי חשבון לרוב ניתן לקבל שירותי ניהול חשבונות ממנהלי החשבונות במשרד. שירותים אלה הינם כוללים הוצאת משכורות, הזנת נתוני הכנסות והוצאות, הנפקת חשבוניות ועוד. ישנם משרדי ראיית חשבון המציעים ללקוח אפליקציה לניהול חשבון בתשלום חודשי בו יוכל להזין את הנתונים, לראות מאזנים ולשלוח הכל בצורה מסודרת מידי חודש למשרד המנהל את העסק.

 

ייצוג מול רשויות המס

רואה חשבון הוא הגורם היחיד המוסמך לייצג אותנו מול רשויות המס. ייצוג זה כולל ליווי לפגישות במשרדי רשות המיסים השונים, פתיחת תיק, בדיקת הון הנישום על ידי מס הכנסה, תשלומי מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. חלק מאותם פעולות נוכל לעשות לבד דרך אתר האינטרנט או בפגישה במשרד הרלוונטי אך רואה חשבון יכול לקצר תהליכים ולהתעסק בבירוקרטיה בשבילנו.

 

הפקת דוחות

כל עוסק צריך שירותי ראיית חשבון לצורך הפקת דוח"ות וזאת לפי הקטגוריה אליה הוא משתייך (פטור, מורשה, חברה בע"מ). בין הדו"חות אותם אחראי רואה החשבון להפיק: דו"ח שנתי, הצהרת הון, ניהול ספרים, דו"ח רווח והפסד, זיכויים וניכויים ועוד. דו"חות אלה אינם ניתנים להפקה עצמאית או על ידי איש מקצוע שאינו מוסמך לכך.

 

האם כל עסק צריך רואה חשבון

התשובה הפשוטה היא כן. כל עסק במוקדם ובמאוחר יצטרך להשתמש בשירותי ראיית חשבון ברמה שונה או אחרת.

יש האומרים שעוסק פטור אינו צריך את שירותי ראיית החשבון בשותף, הנחה זאת באה מהסיבה שאינו צריך התעסקות שוטפת חודשית מול רשויות המס כי אינו חייב במע"מ. עם זאת, כדאי שיהיה לעוסק פטור משרד רואי חשבון קבוע שיוכל לפנות אליו בתהליך פתיחת התיק, בסוף השנה בהגשת הדו"ח השנתי וכל ארבע שנים להגשת הצהרת הון.

 

לסיכום

רואה חשבון מתמחה והוגן יעזור לכם למצוא את תכנית הלווי המתאימה ביותר לצרכים שלכם בלי תוספות מיותרות. מחפשים רואה חשבון בעל ניסיון רב שילווה אתכם בדרך לעצמאות? למידע בקרו באתר.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מדעי המחשב
בלוג

למה תואר במדעי המחשב? היתרונות של לימודים טכנולוגיים בעידן הדיגיטלי

בעולם שבו הטכנולוגיה מכתיבה את הדופק של חיי היומיום, אי אפשר להפריז בתפקידו של מדעי המחשב. זוהי אבן הפינה שעליה נבנה העתיד, לבנה אחר לבנה דיגיטלית. כאשר אנו מנווטים דרך המורכבות של העידן הדיגיטלי, המשמעות של בסיס מוצק במדעי המחשב מתגלה כמגדלור של פוטנציאל, המנחה לעבר טריטוריות לא ידועות עשירות בהזדמנויות. דמיינו שאתם עומדים בחזית החדשנות, שבה לכל שורת קוד שאתם כותבים יש את הכוח לשנות את העולם. זה לא רק חלום למעטים מחוננים; זו מציאות ברת השגה למי שחמוש בתואר במדעי המחשב.

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.