קרדיט תמונה: freepik

מדוע חשוב לאתר רטיבות בקיר בהקדם?

אף אחד לא אוהב לראות כל מיני סימנים שונים על הקיר המעידים על רטיבות. רטיבות היא מצב שבו חודרים מים או לחות אל תוך הקיר עצמו. במקרה כזה הקיר עצמו מתחיל להישחק, ותוכלו לראות זאת על ידי הופעה של סימנים שחורים. לא צריך להיות אינסטלטור מוסמך על מנת לדעת כיצד לאתר סימנים שונים של רטיבות. אך יש כאלה שסימנים שונים של רטיבות על הקיר לא מרגשים אותם. אנו נסביר לכם סוף כל סוף מדוע חובה לטפל ברטיבות בהקדם. אם לא תטפלו ברטיבות בהקדם, אתם עלולים להסתבך מאוד בהמשך.

 

המצב לא ישתנה עם הזמן

יש כאלה שסבורים כי עם הזמן הם יצליחו לראות את המצב הולך ומשתפר. פתאום כל הסימנים השחורים על הקיר ייעלמו, והמצב עצמו יחזור למוטב. אך חשוב להסביר כי ללא איתור רטיבות בקירות, המצב לא ישתפר. כלומר במקרה הכי טוב תמצאו את עצמכם עומדים במקום. אך ברוב המקרים אם לא תטפלו ברטיבות מהר, המצב רק ילך ויחמיר. אתם תמצאו את עצמכם במצב שונה בתכלית, מהמצב שבו אתם נמצאים היום.

 

הוצאות גבוהות מאוד על תיקונים

אנשים מסוימים מעדיפים שלא להזעיק איש מקצוע על מנת שהם לא יצטרכו לשלם על התיקון. הטענה הזאת היא טענה הגיונית, אך לרוב היא לא בהכרח תתכתב עם המציאות. חובה לתקן רטיבות בהקדם האפשרי כי זה יחסוך לכם בהוצאות רבות בהמשך הדרך. הרי ככל שתמשכו את הזמן, כך ההוצאות העתידיות ככל הנראה יהיו גבוהות פי כמה.

 

היווצרות של עובש בתוך הקירות

כמה תרגישו בנוח אם תדעו כי נוצר עובש בקירות של הבית? ככל הנראה שלא תרגישו בנוח בכלל. אך זה מה שקורה אם לא מטפלים ברטיבות שנמצאת בתוך אחד מהקירות. הרטיבות עם הזמן מביאה איתה לכל מיני עובשים שונים שעלולים לפגוע בבריאות שלכם. אם הבריאות שלכם ושל כל שאר בני המשפחה חשובה לכם, אל תשאירו את הרטיבות כפי שהיא. הזמינו איש מקצוע שמתמחה באיתור של רטיבות וגם יספק אפשרויות שונות לתיקון שלה.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום