קרדיט תמונה: depositphotos.com

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה חשוב לדווח?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הגורמים שיגרמו לכם להרגיש בטוח כאשר אתם שוהים בחו"ל, בין אם אתם לבד או בחברה כלשהי. יש היום סוגים שונים של ביטוחי נסיעות, הסוגים משתנים בהתאם לאופי הטיול שלכם וכך גם המחיר משתנה. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת עליכם לפנות אל חברת הביטוח או לבטח בביטוח נסיעות אונליין.
אבל צעד אחרי צעד, מה זה בכלל ביטוח נסיעות?

 

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הגורם הרפואי שלכם בחו"ל. כאשר אתם נמצאים בחו"ל הביטוח הרפואי שלכם לא תקף, זאת אומרת שאם חלילה אתם זכאים לטיפול כלשהו הוא יהיה "במחיר עלות".

אם נרצה להבין עד כמה מחיר העלות הזה רלוונטי נשווה מחיר של שבר ביד שלרוב יהיה מסובסד דרך הביטוח הרפואי בארץ, ואילו כאשר מדובר על שבר ביד בחו"ל ללא ביטוח נסיעות המחיר יכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים.

המענה הרפואי שחברת הביטוח מעניקה לכם הוא בסדר גודל עצום, לרוב הוא גם יכלול חילוץ וטיסה חזרה לארץ במקרה של טיפול רפואי דחוף. יש לכם את הכיסוי הרפואי הרחב ביותר כאשר אתם נמצאים בחו"ל, והביטוח כמובן תואם את הטיול שלכם. אם אתם נסעתם עכשיו לחופשת תיירות תקבלו ביטוח רפואי בהתאם, אם נסעתם לטיול סקי המחיר יהיה בהתאם ולרוב גבוה יותר בשל הסכנות שיש.

 

למה אתם חייבים להיות מדויקים?

כאשר אתם מבטחים את עצמכם יש מספר שאלות לגבי הרקע הרפואי שלכם.
השאלות נשאלות על ידי נציג מטעם חברת הביטוח ועליכם להיות מדויקים בכל הפרטים.

ברגע בו החסרתם פרט קריטי זה יכול לבוא לרעתכם במקרה בו תרצו להפעיל את הביטוח. מלבד לרקע רפואי, עליכם לציין מהי בדיוק מהות הטיול שלכם ומה אתם מתכוונים לעשות בה, היכן אתם שוהים וכן הלאה.

כל הפרטים האלה בעצם משפיעים על המחיר אותו תשלמו, אך ברגע בו נמצא כי אתם החסרתם פרטים ורציתם להפעיל את הביטוח אתם תהיו חשופים לתביעות.

 

האם אני חייב בביטוח נסיעות?

בניגוד לביטוחים אחרים כמו ביטוח חובה לרכב, אתם לא חייבים לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אך ורק בשבילכם. אם תערכו סקר קצר תוכלו לראות שכל מי שטס לחו"ל מבטח את עצמו. המחירים אינם אמורים להיות גבוהים ויש לכם דרכים שונות לקבל את אותו המסלול במחיר נמוך יותר כמו ביטוח אונליין.

עליכם לקחת בחשבון שלא משנה כמה עולה לכם הביטוח, במקרה בו אין לכם ביטוח ואתם צריכים מענה רפואי, גנבו לכם את הכבודה, התבטלה לכם הטיסה ועוד, אתם תשלמו מחיר מלא בשביל לפתור את הבעיה שלכם. עדיף לכם להשקיע פעם אחת כדי להנות מהטיול שלכם ללא חשש.

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום