קרדיט תמונה: freepik

ביטוח נסיעות לחול – דברים שצריך להתייחס אליהם לפני שרוכשים ביטוח

בעת תכנון וארגון נסיעה לחו"ל, בין אם זה מטעמים פרטיים ובין אם זה מטעמים מקצועיים או אחרים, עלינו להקפיד לרכוש ביטוח נסיעות שיספק לנו כיסויים מתאימים לכל התקופה בה אנחנו נמצאים מחוץ לישראל, בארץ היעד אליה אנחנו נוסעים.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר מאוד חשוב ובעל ערך, מאחר והוא מספק לנו שורה ארוכה של כיסויים בהיבטים בריאותיים-רפואיים, וכן בהיבטים אחרים, כגון אובדן או גניבה כבודה. הכיסויים יכולים להגיע בקלות לערך של אלפי ועשרות אלפי שקלים, ויכולה להיות להם השפעה ומשמעות כלכלית ארוכת טווח, שלא נדבר על השפעות על מצבנו הבריאותי והרפואי.

הרעיון של ביטוח נסיעות לחו"ל נוצר מתוך הבנה שבעת תקופת הנסיעה והשהות שלנו בחו"ל, אנחנו לא מכוסים על ידי אף גורם ממלכתי, קרי לא קופת חולים ולא ביטוח לאומי, ועל כן אם יקרה לנו משהו הרי שנצטרך לשלם על כך מכיסנו. הביטוח מאפשר לנו לקבל את הכיסויים הנדרשים לכל סיטואציה, פשוטה או מורכבת, בהתאם לתנאי הפוליסה. זה חיוני עבור כל נסיעה, לכל סוג טיול, לכל יעד.

דברים שחשוב לשים לב אליהם

באופן טבעי, כשאנחנו רוכשים ביטוח נסיעות לחול ישנם שורה של נקודות ודברים שעלינו לשים לב אליהם בשביל שנוכל לרכוש את המוצר הטוב ביותר מבחינתנו, ונוכל לטוס בראש שקט ובידיעה שאם חס וחלילה קורה לנו משהו, הרי שנוכל להפיק את התועלת המרבית מהפוליסה ונהיה מכוסים בכל היבט ואספקט.

הנה שלוש דוגמאות לדברים שיש לשים לב אליהם:

הרחבות – כל פוליסת ביטוח נסיעות לחול היא בסיסית ואם אנחנו רוצים ליהנות מסעיפים נוספים, הרי שעלינו לרכוש הרחבות שונות. חשוב לשים לב באילו הרחבות מדובר, כמה הן עולות, מה התנאים לרכישתן, למשל, אם אנחנו נמצאים בטיול רגיל וברצוננו בשלב מסוים לעשות פעילות של ספורט אתגרים, יהיה נכון לרכוש הרחבה שתתאים לכך, גם אם אנחנו נמצאים בעיצומו של הטיול, לעומת זאת, ביטוח לחול חייבים לרכוש לפני שיוצאים מהארץ.

האם יש התייחסות מיוחדת למדינה – חלק מתמחור הפוליסה הוא המדינה אליה נוסעים, חברות הביטוח מתמחרות את הפוליסות לפי רמת הסיכונים באותה המדינה, התשתיות, המחירים השונים וכד' שנמצאים באותה המדינה. ייתכן מאוד שחברות הביטוח יגבו סכומים שונים עבור מדינות שונות, בהתאם לרמת הסיכון שהן לוקחות בכך שהן מבטחות אותנו.

ביטוח קורונה וביטול טיסה – אומנם המגיפה נמצאת מאחורינו, אך עדיין יהיה נכון לבדוק האם הפוליסה כוללת התייחסות לקורונה עצמה וכמובן לכל מה שקשור להיבט של ביטול טיסות, במידה ויהיה צורך בכך

איך רוכשים פוליסה בצורה נכונה?

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות לחול בצורה נכונה, יש לפנות לאתר WOBI המציג מנגנון השוואת מחירים בזמן אמת, שם אפשר להשוות בין הפוליסות שחברות ביטוח שונות מציעות, ובהתאם לרכוש את הפוליסה הנכונה, בהיבטים של מחיר ותנאים ישירות באתר.

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.

בלוג

משקלים – איך לבחור משקל לעבודה

אחד מאמצעי המדידה החשובים ביותר שעומדים לרשותנו לצרכים מקצועיים, בין אם אנחנו בעלי מקצוע, בעלי חנות, מפעלים או כל מקום