קרדיט תמונה: freepik

איפור טבעי – קלאס באפס מאמץ

המגמה כיום באיפור הנה להדגיש את היופי הטבעי, דבר שנעשה פעמים רבות באמצעות איפור טבעי שמדגיש את כל החלקים הנכונים בפנים, אך נראה כאילו אין איפור כלל. זו כבר לא קלישאה, להיות עם ולהרגיש בלי, זו מגמה שהולכת וצוברת תאוצה בכל העולם ואנחנו יכולים לראות אותה ביום יום, בערב ואפילו באירועים. אז איך יוצרים איפור טבעי מבלי להתאמץ? כדאי להמשיך לקרוא.

 

מה הכוונה איפור טבעי?

כשאנחנו מדברים על איפור טבעי אנחנו מתכוונים למראה טבעי אך מהודק, כזה שיודע להעלים את כל הפגמים, אך באותה המידה להיראות לא מתאמץ, טבעי וקליל. בדרך כלל האיפור הטבעי יכלול בסיס של מייק אפ בגוון מותאם לעור הפנים, פודרה שקופה שתיתן מראה מט, מעט מאוד סומק טבעי ואיפור עיניים קל ביותר. בדרך כלל האיפור יכלול את סידור הגבות ויישורן, וכמובן גם את סידור השיער באופן טבעי.

 

טיפים להקניית המראה הטבעי במינימום מאמץ וזמן

כאשר רוצים להשיר את המראה הטבעי, הטיפ הראשון הטוב ביותר שאפשר לפעול על פיו הוא לבחור מייק אפ בגוונים טבעיים של העור. כל בסיס טוב לאיפור מתחיל במייק אפ איכותי שמספק את המראה האחיד לעור אך לא גורם למראה של מסכה בה יש הבדלי צבע משמעותיים בין עור הפנים לעור הצוואר. ההמלצה היא לבחור מייק אפ קליל אך עם כיסוי טוב, וכמובן בהתאמה לעור הפנים – אם עור הפנים שומני, מומלץ לבחור במייק אפ מותאם שיספק את המראה הטבעי שאינו נוצץ ולהיפך.

ליום יום איפור טבעי מוצלח יהיה כזה שמבוסס על מייק אפ טוב ובו הצללות עדינות שמאירות את התווים בפנים. כל הגוונים צריכים להתאים לגווני העור, כך שגם כאשר נעשה שימוש בהצללות שונות, יהיה להן מראה טבעי לגמרי. שימרים בגווני ברונזה, ורוד, זהב וניוד תמיד עושים את העבודה היטב, כשהגוונים בהירים יחסית לאלה שנעשה בהם שימוש עבור איפור הערב הטבעי.

 

ומה לגבי איפור ערב?

יש לנו נטייה לחשוב שאיפור ערב חייב להיות דרמטי ובולט, אך ההיפך הוא הנכון, גם באיפור ערב ניתן לעשות שימוש באיפור טבעי, אך הוא יעשה אחרת מהאיפור ליום יום. אז הכלל הראשון באיור הערב הטבעי הוא הדגשת גוון העור. כדאי להעלות את הטונים בכל הצלליות ולעשות שימוש גם במסקרה כדי להבליט את העיניים. בעיניים מומלץ ליצור מראה מעט מעושן ולבחור גוון שפתון שהוא כהה יותר מהגוון הטבעי של השפתיים, אך יש לזכור שעדיין יש לשמור על גוון הצבע, רק להכהות אותו מעט.

 

איפור טבעי גם באירועים

פעם היה נהוג שכלה ביום חתונתה תהיה מאופרת בכבדות, עד כדי כך שלעיתים החתן עצמו לא היה מזהה אותה כשהיא עמדה יחד עמו מתחת לחופה. היום הטרנד דווקא הולך לכיוון ההפוך, כשר עוד ועוד כלות, שושבינות ואורחות בוחרות דווקא בקו עיצוב שהוא טבעי לגמרי. אותם טיפים לאיפור טבעי ליום ולילה יהיו תקפים גם לאירועים, כאשר באירועים ישנו דגש על איפור עמיד, איכותי ותסרוקת תואמת שאינה כוללת תוספות שאינן טבעיות.

לסיכום, כל אחד יכולה להשיג מראה איפור טבעי, ייחודי ונעים למראה, גם ליום, גם לערב וגם לאירועים.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מדעי המחשב
בלוג

למה תואר במדעי המחשב? היתרונות של לימודים טכנולוגיים בעידן הדיגיטלי

בעולם שבו הטכנולוגיה מכתיבה את הדופק של חיי היומיום, אי אפשר להפריז בתפקידו של מדעי המחשב. זוהי אבן הפינה שעליה נבנה העתיד, לבנה אחר לבנה דיגיטלית. כאשר אנו מנווטים דרך המורכבות של העידן הדיגיטלי, המשמעות של בסיס מוצק במדעי המחשב מתגלה כמגדלור של פוטנציאל, המנחה לעבר טריטוריות לא ידועות עשירות בהזדמנויות. דמיינו שאתם עומדים בחזית החדשנות, שבה לכל שורת קוד שאתם כותבים יש את הכוח לשנות את העולם. זה לא רק חלום למעטים מחוננים; זו מציאות ברת השגה למי שחמוש בתואר במדעי המחשב.

כנס
בלוג

השכרת אולם כנסים בתל אביב – מה צריך לבדוק לפני ששוכרים אולם?

כשמתכננים לארגן כנס, נקודת ההתחלה של המארגנים צריכה להיות, המקום בו הוא ייערך. אחרי ששוכרים אולם המתאים לסוג הכנס ולכמות המוזמנים אליו, אז אפשר להתחיל ולארגן אותו, כולל כל מה שקשור לפרסומים, בין אם באופן כללי, רחב, בתקשורת, ובין אם זה באופן ספציפי, הן בקרב המוזמנים והן בקרב אנשי מקצוע או גורמים אחרים אותם רוצים להזמין אליו.

צנרת
בלוג

המדריך המלא לבחירת והתקנת צנרת הידראולית למכונות תעשייתיות

דמיינו את עורק החיים של מכונות תעשייתיות, רשת של עורקים האחראים לפעולה חלקה של מבנים מתנשאים וענקים מכניים אדירים. בלב הפלא הזה נמצאת צנרת הידראולית, הגיבור האלמוני המבטיח את זרימת הכוח. עם זאת, למרות תפקידו המרכזי, המורכבות של בחירה והתקנה של רכיב חיוני זה לעתים קרובות נעלמת מעיניהם.